بازار خرید چای

بازار خرید چای شمال

بازار خرید چای شمال با عرضه مرغوب ترین انواع چای ایرانی در تلاش بوده تا بهترین قیمت های فروش را نیز به متقاضیان عمده و حتی جزیی ارائه نماید. بازار چای از جمله بازار های پررونق و خستگی ناپذیر است که می توان در آن چای های متنوعی را در اختیار داشت و خرید در این مجموعه بدون هیچ محدودیت و در هر میزان در حال انجام می باشد.

مختصری از بازار چای شمال

در شمال ایران تجمع و تمرکز بازار چای را می توان در لاهیجان با توجه به قدمت در این زمینه و وجود سندیکای اصلی چای و نظارت مداوم بر روی چای های خروجی کارخانه ها دانست. از جمله نقاط قابل کشت چای در شمال دو استان گیلان و مازندران و شهر های لاهیجان، لنگرود، چابکسر، کلاچای، املش، رودسر، صومعه سرا، شفت، فومن، رامسر و تنکابن هستند که فعالیت بی وقفه ای را در این زمینه دارا هستند و مراکز خرید و پخش چای در این نواحی به وفور به چشم می خورند که بیشتر تمرکز آن ها برای توزیع چای ها به صورت سنتی می باشد و این امر سبب شده تا شاهد ضعف بسیاری در بازار چای شمال با توجه به عدم مدیریت صحیح در این بخش باشیم.

بازار چای شمال

چای شمال

انواع چای در بازار خرید چای شمال

  1. چای سیاه
  2. چای سبز

چای سیاه شمال یکی از چای های پرطالب بازار و چای سبز نیز پس از آن در رده بعدی قرار دارد که هم اکنون می توان بر حسب نیاز چه به صورت فله و چه بسته بندی خرید خود را انجام نمود کما اینکه برند های معتبر و معروفی در این زمینه توانسته اند جایگاه خود را حفظ و با ارائه تنوع بالای چای ها نیاز مشتریان را مرتفع نمایند.

انواع چای بازار خرید چای شمال

بهترین چای در بازار خرید چای شمال

چای های فصل بهار یا اصطلاحا چای بهاره بهترین چای در بازار خرید چای داخله برشمرده می شوند، اما دو نمونه چای ممتاز و چای سرگل بیشترین تقاضا و کیفیت را دارا هستند.

خرید چای

از کجا چای خوب بخرم؟

همیشه انتخاب یک مکان و مرکزی معتبر برای خرید چای مرغوب کار سخت و دشواری است اما هم اینک با راه اندازی سایت اینترنتی بازار خرید چای ایرانی این امکان به خریداران کیلویی و عمده چای داده شده تا در فضایی مطمئن انواع چای فله اصل و برترین برند چای های شمال را در اختیار داشته باشند.

اهداف بازار خرید چای در بلند مدت

  1. دستیابی سریع چای ایرانی در سراسر کشور
  2. قیمت های ارزان تر
  3. ترویج و توسعه مصرف چای ایران در داخل و خارج از کشور
  4. عرضه کیفیت بالای چای کاملا طبیعی و بدون اسانس
  5. صادرات گسترده چای شمال
  6. حمایت از تولید کننده ها و چایکاران عزیز

اهداف بازار خرید چای

بازار خرید چای شمال در سراسر ایران

خصلت طبیعی بودن چای های شمال با توجه به دور بودن از هجوم آفات می تواند نقطه مثبتی شمرده شود چرا که هم اکنون تقاضا و خرید کالا ها و محصولات کشاورزی در حال افزایش بوده و هم اینک امکان سفارش هریک از چای های شمال در سراسر ایران فراهم شده و شما می توانید با استعلام و دریافت لیست قیمت چای و موجودی با سریعترین روش انجام نمایید. سایت و مرکز پیش رو هم اینک آماده هرگونه همکاری با خریداران ائم از ارگان ها، عمده فروشان، تجار و… می باشد. با روش های خرید امروزی (اینترنتی) و گذر از خرید سنتی با شناساندن و معرفی هرچه بهتر محصولات و همچنین کیفیت بالای چای متقاضیان بیشتری را علاوه بر بازار داخل در خارج از کشور نیز جذب و در ماندگار ماندنشان تلاش بیشتری را نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com