انواع چای سیاه

انواع چای سیاه ایرانی سنتی با قیمت خرید ارزان در بازار

انواع چای سیاه ایرانی سنتی با قیمت خرید ارزان در بازار چای شمال به دلیل عرضه مستقیم آغاز شد. فروش عمده انواع چای سبز و چای سیاه اصیل بهاره و بهترین چای سرگل و صادراتی را به قیمت درب کارخانه تجربه نمایید. به نظر شما در میان چای های سیاه کدام را می توان بهتر دانست؟

انواع چای سیاه

چای سیاه سنتی

چای در ابتدا در کل دنیا به شکل سنتی و خالص عرضه می شده اما کمک کم با روند تغییر سیاست ها بر پایه درآمد بیشتر و تغییر ذائقه ها شاهد تنوعی از رایحه و استفاده از رنگ در چای ها برای زودتر آماده شدن چای مواجه شدیم. چای سیاه سنتی بدون دخالت هیچ ماده افزودنی و 100% خالص است و در نتیجه تلخی و گسی قابل درکی داشته و می توان رایحه و رنگ پذیری عالی را در آن پس از دم کشیدن شاهد بود. شیوه تولید چای در کشور ها هم رسمی یا ارتدوکس بوده و در آن چای سیاه طی عملیات :

  • پلاس
  • مالش
  • تخمیر و اکسیداسیون
  • خشک
  • طبقه بندی و سورت شدن حاصل می شود.

تفاوت انواع چای

چاي سـياه از جمله چای هایی است که نـســبت به انواع چای های ديگر درصد و میزان کافئين بيشتري دارد از این رو طعم آن قويتر و حتی پس از گذشت سالها از تاريخ توليد حفظ می شود. تفاوت چای سیاه، چای سبز و چای سفید را می توان در شیوه تولید دانست وگرنه در نوع گیاه با هم مشترک هستند. از لحاظ دسته بندی نیز چای ها با توجه به سایز و شکل ظاهر و کیفیتی که دارا هستند از هم تفکیک می شوند و این عملیات در کارخانه پس از آماده شدن و خشک شدن چای ها انجام می گردد.

انواع چای سیاه

انواع چای سیاه ایرانی چند نوع است؟

  • چای زرین یا سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه سنتی
  • چای شکسته سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه

انواع چای سیاه

کدام چای بهتر است؟

اگر قرار باشد تا از نوع چای ها به لحاظ زمان برداشت نگاه کنیم می توان چای برداشت بهار با عنوان چای بهاره را چای بهتر از چای تابستان و چای پاییزه دید. به لحاظ طبقه بندی نیز چای سرگل سیاه فصل بهار چای برتر و بهتر نام داشته و علاوه بر کیفیت، خواص بیشتر و قیمت بالاتری را دارا است. چای ممتاز و چای قلم نیز از چای های مرغوب در بازار برشمرده می شوند.

خرید انواع چای سیاه ایرانی

قطعا انواع چای سیاه در بازار ایران از فروش و تقاضای بالاتری برخوردار است لذا عرضه دست اول و کیفیت بالا می تواند در ماندگاری و افزایش درخواست آن و در نهایت کسب سود مناسب بسیار مثمرثمر باشد. هم اینک خرید انواع چای سیاه ایرانی درجه یک و فله و برترین برند چای از شهر چای ایران لاهیجان در سراسر ایران آغاز و خریداران خواهند توانست چای ارگانیک و 100% خالص را بدون کوچکترین افزودنی در تنوعی از درجه بندی و برند در سریع ترین زمان ممکن در دسترس داشته باشند.

انواع چای سیاه

انواع چای سیاه با قیمت ارزان در بازار

طبقه بندی و دسته بندی شدن چای ها سبب شده تا چای ها برای درخواست های مختلف و مصارف خاص مورد استفاده قرار گیرند ضمن اینکه قیمت متناسب با کیفیت را دارا می باشند. برای خرید انواع چای سیاه با قیمت ارزان در بازار و به شکل واحد حتما خریداران مراکز اصلی فروش چای در نقاط چایخیز را به دست های موجود در بازار ترجیح می دهند چرا که هزینه کمتر و صرف زمان کمتری را در دنیای امروز با شیوه های مدرن به همراه خواهد داشت.

انواع چای سیاه

فروشگاه چای ارگانیک و سنتی ایرانی

در این فروشگاه مجازی می توان تلفیقی از چای فله و بسته بندی (برند) را در اختیار داشت و چای تازه و تولید سال به شکل دست اول و با شیوه های ارسال همچون پست و تیپاکس، باربری و اتوبوس به سرعت جابه جا و قدرت پخش آن در بازار نقاط مختلف افزایش چشمگیری داشته است ضمن اینکه قیمت ارزان تری را می توان تجربه نمود. انواع چای سیاه و سبز ائم ازچای قلم، چای شکسته، چای دستی و سفارشی، چای کله مورچه (چای ساچمه ای) و… را در حجم عمده حداقل 50 کیلو و جزیی حداقل 2 کیلو را می توان از این راه به راحتی تجربه نمود.

دلایل تفاوت قیمت چای در بازار

  1. نوع چای ها
  2. فصل برداشت (چای بهاره گران تر از تابستانه و پاییزه)
  3. نوع بسته بندی ها
  4. میزان دست چرخیدن ها
  5. هزینه های جابه جایی
  6. میزان تقاضای بازار
  7. میزان حجم واردات چای و پخش آن در بازار های مختلف
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com