انواع چای سبز ایرانی درجه یک به بهترین قیمت خرید

انواع چای سبز ایرانی درجه یک به بهترین قیمت خرید و دست اول از طریق بزرگترین مرکز پخش چای ارگانیک ایرانی در بازار ایران به فروش می رسد. چای سبز لاهیجان از مرغوب ترین چای های قابل رقابت با انواع چای سبز ژاپنی می باشد. پیشنهاد ویژه به شما برای خرید چای اصل و مناسب لاغری، چای تولید داخل و رنج قیمت ارزان تر است.

از مصرف کنندگان چای خارجی هستید یا چای ایرانی؟ آیا می دانید چای لاهیجان یکی از بهترین چای‌ های سالم و طبیعی دنیاست؟ آیا می دانید که گیاه چای با هر برداشت که برگ های جدیدی می دهد با توجه به تغییرات آب و هوایی از بهار تا پاییز تاثیرات بسیار و تفاوتی بر طعم و مزه و رنگ چای خواهد گذاشت؟ کیفیت چای به عوامل متعددی که از مهم‌ترین آنها

  1. عوامل ژنتیکی
  2. شرایط آب و هوایی
  3. عملیات کشاورزی
  4. نحوه برداشت
  5. سرعت انتقال چای از باغ به کارخانه
  6. شیوه تولید می باشند.

عوامل یاد شده با تأثیری که بر مقدار و نوع ترکیبات شیمیایی درون برگ دارند، کیفیت چای خشک تولید شده را حتما تحت ‌تأثیر قرار خواهند داد.

انواع چای سبز

چای سبز ایرانی

یکی از چای های پرفروش بعد چای سیاه در بازار ایران است در فرآیند آماده سازی این چای در کارخانه اجازه اکسیداسیون به برگ ها داده نمی شود و با حذف این مرحله و خشک نمودن سریع برگ ها با بخار و یا در تابه های خاص سبب تولید چای سبز خوش رنگ با خواص فراوان می شوند. این چای نیز برحسب سایزی که دارا هستند و کیفیت های دار بوده در دسته بندی متعددی قرار می گیرند.

انواع چای سبز ایرانی

اسامی انواع چای سبز ایرانی موجود در بازار

  • چای سبز زرین
  • چای سبز ممتاز ایرانی
  • چای شکسته سبز ایرانی
  • چای سبز قلم ایرانی
  • چای باروتی سبز
  • چای سبز خاکه ایرانی

تفاوت میان چای سبز با چای سیاه و چای سفید در چیست؟

این سه نوع چای همه از برگ سبز گیاه چای تولید می شوند اما چیزی که آن ها را از لحاظ رنگ، شکل و خواص متمایز می سازد نحوه تولید هر یک می باشد. این چای ها در کشور ما از بهترین برگ های جوان گیاه چای به دست می آیند و عاری از هر سموم و مواد افزودنی هستند.

چه عواملی تعیین‌کننده ارزیابی کیفیت چای هستند؟

  1. رویت چای خشک
  2. رنگ دم کرده چای به لحاظ شفافیت و میزان رنگ
  3. گسی چای
  4. میزان پیچیدگی، یک‌دستی و داشتن زر که حاصل وجود غنچه در شاخساره است
  5. عدم وجود ضایعات
  6. عدم وجود عطر افزودنی

تفاوت چای سبز ایرانی و چینی

کشور چین اولین بنیانگذار تولید انواع چای سبز در جهان می باشد و متنوع ترین چای های سبز را با سطح کیفی بالا عرضه می نماید. در ایران چای به روش ارتدوکس یا رسمی تولید شده و در بسیاری نقاط به شیوه سی تی سی. چای های ایرانی نیز درای کیفیت بالا و قابل رقابت هستند علی الخصوص انواع چای سبز آن که هم سطح کیفی بالا و هم سلامت تایید شده و قیمت ارزان تری را دارا هستند و متناسب با ذائقه ما می باشند.

انواع چای سبز

بهترین مارک چای سبز ایرانی کدامند؟

یکی از معضلاتی که امروزه گریبانگیر جوامع مختلف به دلیل تحرک کمتر شده است چاقی است و افراد بسیاری به دنبال رفع این مشکل از راههای طبیعی می باشند. چای نیمه تخمیری سبز یکی از چای های با خواص شگفت انگیز است که با افزایش سوخت و ساز سبب حفظ تناسب اندام و لاغری می شود. در بهترین مارک چای سبز ایرانی تلاشده تا از بهترین انواع چای سبز در کنار مواد طبیعی همچون زیره، زنجبیل، لیمو و.. استفاده تا بر خاصیت آن افزوده شود. در نمونه های فله ای چای ممتاز و چای زرین و چای قلم سبز از بهترین ها برشمرده می شوند و از برند ها و مارک های معتبر می توان از :

  • چای رفاه بنیانگذار چای سبز در ایران
  • چای تیما
  • چای تیمن
  • چای گلستان
  • چای مهرگیاه
  • چای نادری و… نام برد.

انواع چای سبز

قیمت انواع چای سبز اصل ایرانی را چگونه دریافت کنم؟

چای ها با توجه به درجات و تنوع نوع دارای رنج قیمتی مختلفی هستند و در هر رده نیز می توان شاهد رتبه بندی قوی تا ضعیف با عنوان چای درجه 1، 2 و 3 بود. فصل برداشت و میزان دست به دست شدن و تقاضای بازار در تعیین نرخ از عوامل مهم خوانده می شوند. برای داشتن قیمت انواع چای سبز اصل ایرانی همواره در هر زمان برای هر حجمی ائم از خرید عمده و حتی خرید کیلویی چای می توانید از طریق هماهنگی با کارشناسان واحد فروش مجموعه اقدام نموده تا بهترین چای سنتی و اصیل و کاملا درجه یک را دریافت نمایید.

خرید انواع چای سبز ایرانی

خرید عمده بهترین انواع چای سبز لاهیجان

در زمینه پرورش و آماده سازی مرغوب ترین چای ها در ایران، شهر لاهیجان دارای معتبرترین مکان ها می باشد. چای های این نقطه برای خریداران عمده و تجار و شرکت های بسته بندی اهمیت بسیاری دارد. برای خرید عمده بهترین انواع چای سبز با قیمت ارزان تر بازار راه کار های ساده و آسانی فراهم شده که می توان به شکل مستقیم و دست اول از چای اصل و خالص لاهیجان را در اختیار داشت. برای استفاده از بهترین فرصت های فراهم شده از همین حالا اقدام به ثبت سفارشات خود از سراسر کشور نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com