استعلام قیمت چای لاهیجان درجه یک

قیمت خرید چای درجه یک به دلیل مرغوبیت بیشتر همیشه بالاتر از سایر انواع چای ها بوده، اما در این مجموعه تلاش شده تا بهترین چای از باغات شهر لاهیجان با نرخ های کاملا رقابتی در اختیار هر فرد ایرانی قرار داده شود و جهت استعلام می توانید از هم اکنون اقدام نمایید.

لاهیجان از جمله مناطق توریستی واقع در شمال ایران و شرق استان گیلان است که با تپه های زیبا و پر از بوته های چای مزین و به شهر چای ایران نیز ملقب می باشد.
چایکاری ابتدا در منطقه چارخانه سر لاهیجان آغاز و پس از آن به نواحی اطراف بسط و گسترش یافته و هم اکنون 60000 خانوار به پرورش چای مشغول می باشند که با توجه به عدم حمایت های کافی علی الخصوص از سمت دولت و کفاف نبودن درآمد حاصل از آن در حال کاهش می باشند.
چای از جمله نوشیدنی های محبوب و با قیمت کاملا مناسب و در دسترس تمام اقشار جامعه بوده، اما آیا می توان سلامت و درجه یک بودن آن را با توجه به ورود سیل و حجم انبوه آن در بازار تضمین نمود؟
پس راه حل آسان برای این مشکل تهیه چای از منابع در دسترس و مراکز اصلی تولید چای است.
چای در ایران در سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل برداشت بوده و چای هر فصل از کیفیت خاص و متفاوتی برخوردار می باشد.
چای بهاره عطر و طعم بی نظیر و هرچه به سمت برداشت های بعدی پیش می رویم به رنگ چای افزوده می شود که خود این امر جدای شرایط جوی و منطقه یکی از ملاک های موثر بر تعیین قیمت چای است.
در زمستان اجازه استراحت به بوته های چای داده می شود زیرا در این برهه به قسمت های چوبی و ضخیم افزوده و چای غیر قابل برداشت می شود و در این زمان بوته های چای بر خلاف سایر گیاهان به گل می نشیند که بسیار زیبا و خوش عطر هستند.

با توجه به تحقیقات به عمل آمده و وجود کارخانه های قدمت دار چای در لاهیجان چای آن به عنوان درجه یک ترین چای داخله شناخته شده و می توان قیمت چای لاهیجان را بالاتر از سایر چای های نواحی اطراف آن دانست.
توصیه می شود تا هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید و سعی کنید حتی المقدور خواهان هر دو فاکتور در کنار یکدیگر باشید، پس چنانچه دنبال یک چای اعلاء و صددرصد درجه یک هستید چای لاهیجان را از یاد نبرید، جهت استعلام تنها کافیست تا با کارشناسان ما ارتباط و سپس اقدام به ثبت سفارش خود در حجم درخواستی نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com