چای ایرانی

اسامی چای ایرانی و خرید بهترین انواع چای

چای ایرانی در سایت چای ارگانیک به صورت مستقیم قابل عرضه در سراسر کشور می باشد. آیا می دانستید که در شمال ایران بهترین چای طبیعی و مرغوب در دنیا را دارا می باشیم که دارای اسامی خاصی بر طبق کیفیت می باشند؟ برای خرید انواع چای ایرانی با قیمت دست اول با ما همراه شوید.

بوته چای از جمله گیاهان همیشه سبز و بی خزان است و با توجه به آلایندگی برگ های چای منطقه باغات چای هوای پاک تر و سالم تری را نسبت به سایر نقاط دارا می باشد. چای در ایران به شیوه سنتی در حال تولید است و با توجه به تقاضای بالا، خرید چای یکی از نکات ویژه در تجارت محسوب می گردد.

بهترین چای ایرانی

انواع چای ایرانی

انواع چای ایرانی

اسامی تجاری چای ایرانی

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

این دسته بندی یا طبقه بندی براساس سایز، شکل ظاهر و کیفیت در کارخانه و زیر نظر کارشناسان انجام و قیمت گذاری می گردند. بهترین چای حاصل استفاده از مرغوب ترین قسمت های ساقه و برگ و اصطلاحا یک غنچه و دوبرگ بالایی گیاه است. چای سرگل، ممتاز و فلم به عنوان بهترین چای و مابقی در رده های بعدی قرار می گیرند.

انواع چای ایرانی

بهترین چای ایرانی کدام است؟

با توجه به اینکه چای ایرانی جزء بهترین و سالم ترن چای ها در دنیا نام دارد لذا دارای رده بندی خاصی در درجه ها و نوع چای می باشد. سوال بسیاری این است که بهترین چای ایرانی چه نام دارد و آن را از کجا می توان خرید نمود؟ چای سرگل و چای ممتاز با عنوان مرغوب ترین چای نام نهاده شده اند و در سایت چای ارگانیک ایرانی قابل عرضه می باشند.

خرید چای ایرانی فله ای

چای در ایران بیشترین معاملات را به صورت فله ای دارا می باشد زیرا در حجم های بالا کاهش قیمت نهایی و سودآوری بیشتری دارد. برای خرید چای ایرانی و چه هر چای دیگر فله نکات مهم ، شناخت و تخصص در این زمینه است، اما وجود ساقه، برنده بودن، رنگ قهوه ای متمایل به مشکی و ریختن کمی از آن در آب سرد و دیر باز شدن رنگ از جمله موارد قابل انجام توسط هر فرد می باشد.

خرید چای ایرانی

فروش چای ایرانی از درب کارخانه

شاید یکی از معضلات پیش روی متقاضیان و مشتریان چای عدم دستیابی و خرید چای ایرانی به صورت مستقیم به دلایل مختلف موجود می باشد. هم اینک در هر نقطه از کشور این امکان فراهم شده تا به صورت اینترنتی فروش چای را تجربه نمایید. قیمت رقابتی و ارزان ، کیفیت تضمین شده و ارسال سریع از مزیت های تامین مستقیم چای از درب کارخانه می باشد.

فروش چای ایرانی

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com